طراحی و گرافیک
برای معرفی محصولات جدید و پرفروش نیاز به ارائه تصاویر به مشتریان داریم. این موضوع در فضای مجازی که تنها عکس ها قابل رویت هستند اهمیت بیش تری پیدا می کند. به همین منظور بسیاری از عکاسان و فیلم برداران تبلیغاتی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا زیبایی محصولات را برای بینندگان به نمایش می گذارند. به طوری که امروزه شرکت ها بدون استفاده از عکاسی صنعتی و تبلیغاتی موفق به معرفی و ارائه درست محصولات نخواهند شد.
کمپین های تبلیغاتی شامل بسیاری از روش های تبلیغاتی می شوند که البته با گذشت زمان اکثر این روش ها حذف شده و فقط روش های پر بازده باقی خواهند ماند. یکی از این روش های تبلیغاتی بیلبورد ها هستند. برای اینکه بتوان یک بیلبورد جذاب داشت یک طراح گرافیک حرفه ای آن را به صورت کاملا اختصاصی و خلاقانه طراحی میکند. بیلبورد های تبلیغاتی تنها چند ثانیه فرصت دارند که توجه مخاطبین خود را جلب کنند. در نتیجه جذابیت و سادگی آن ها یکی از مهم ترین اصولی است که باید رعایت شود. طراحان گرافیک متخصص تمامی موارد مهم تبلیغاتی و جلب توجه مخاطبان را دانسته و از تکنیک های بسیاری استفاده می کنند.
طراحی کالا های تبلیغاتی یکی دیگر از خدماتی است که طراحان گرافیک در اختیار کارفرمایان قرار می دهند. هدایای تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی بسیار پر طرفدار و موثر است که می تواند مخاطبین جدیدی را به مشتریان دائمی ما تبدیل کنند. برای مثال تقویم های تبلیغاتی یکی از بهترین انواع هدایا است چرا که کاربرد بسیار زیادی دارد. از دیگر مزیت های تقویم می توان به ماندگار شدن شرکت در ذهن مشتریان اشاره کرد. چرا که دارندگان تقویم به صورت روزانه از این هدیه تبلیغاتی استفاده خواهند کرد و بدین ترتیب مواجهه روزانه با لوگو و نام شرکت می تواند شرکت را ملکه ذهن مشتریان خود کند. یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی دفترچه یادداشت ها هستند. دفترچه های یادداشت که می توانند به بهترین شکل ممکن توسط مخاطبین استفاده شده و بسیار پر کاربرد اند باعث خشنودی آن ها می شوند.
طراحان گرافیک می توانند با استفاده از آخرین ترند های طراحی تقویم های رومیزی ، تقویم های دیواری، دفترچه یادداشت های تبلیغاتی، سر رسید ها و … را طراحی کرده و برای چاپ آماده کنند.
بسیاری از شرکت های تولیدی پس از اینکه محصولی را تولید می کنند برای اینکه بتوانند از محصول محافظت کرده و توجه مخاطبین خود را جلب کند نیاز به بسته بندی کالای خود دارند. برای این کار می توان جعبه ای طراحی کرد و یا یک بسته بندی مخصوص داشت.
طراحی بسته بندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که بخشی بزرگی از کار بازاریابی محصول را بسته بندی محصول صورت می پذیرد. هم چنین در بسته بندی محصول باید دقت داشت رقبا به چه سمت و سویی رفته اند و چگونه می توان از آن ها برتری یافت . چرا که در فروشگاه های بزرگ مشتریان کالا ها را با هم مقایسه کرده و سپس خرید خود را صورت می بخشند. طراحان گرافیک با دانشی که در زمینه طراحی بسته بندی دارند می توانند به بهترین شکل ممکن بسته بندی های جذاب و درخوری را برای ما طراحی کنند.
طراحی بسته بندی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که بخشی بزرگی از کار بازاریابی محصول را بسته بندی محصول صورت می پذیرد. هم چنین در بسته بندی محصول باید دقت داشت رقبا به چه سمت و سویی رفته اند و چگونه می توان از آن ها برتری یافت . چرا که در فروشگاه های بزرگ مشتریان کالا ها را با هم مقایسه کرده و سپس خرید خود را صورت می بخشند. طراحان گرافیک با دانشی که در زمینه طراحی بسته بندی دارند می توانند به بهترین شکل ممکن بسته بندی های جذاب و درخوری را برای ما طراحی کنند.
کاتالوگ ها و بروشور ها ابزار های تبلیغاتی هستند که به وسیله آن ها می توان محصولات شرکتی را در کمترین زمان ممکن به مشتریان معرفی کرد. طراحی کاتالوگ و بروشور یکی از مهم ترین چالش هایی است که کارفرمایان با آن دست و پنجه نرم می کنند اما طراحان گرافیک حرفه ای این مشکل را برطرف کرده اند.
برای سفارش طراحی می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.
برای سفارش طراحی می توانید با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.