پرچم تبلیغاتی

پرچم های تبلیغاتی که بیش تر در رونمایی ها و جلسات و کنفرانس ها به نمایش در می آیند برای تشریفاتی تر کردن این مراسمات و نشان دادن برند و نام برند به روشی کاملا جذاب و منحصر به فرد است. پرچم های تبیلغاتی سازنده اعتبار برند شماست و به بهترین شکل ممکن می تواند موجب اعتماد سازی بین مشتری و سازمان شما شود. چرا که پرچم ها به سازمان شما رسمیت بخشیده و باعث می شوند که بینندگان، شما را جدی تلقی کرده و به رسمیت بشناسند. پرچم های تبلیغاتی در انواع و شکل های مختلفی تولید شده و جنس های متفاوتی دارند و این تنوع یکی از مزیت های آنان شناخته می شود.
پرچم ها از جنس های گوناگونی ساخته می شوند. یکی از پارچه هایی که معمولا در ساخت آن ها استفاده می شود پارچه ساتن است. پارچه های ساتن براق اند و لمس آن ها حس لوکس بودن را به مخاطب القا می کند چرا که پارچه های ساتن بسیار نرم هستند. در حقیقت اگر بخواهیم به صورت تخصصی تری صحبت کنیم ساتن نوعی بافت است که پارچه به وسیله آن ساخته می شود. پشت ساتن ها حالتی مات دارد. برخی از ساتن ها تاب خورده و چروک می شوند اما برخی این قابلیت را ندارند. یک ویژگی که ساتن های پرچم های تبلیغاتی دارند این است که قسمت های قیچی خورده شده به راحتی از هم باز شده و نخ کش می شوند. به همین دلیل است که اطراف پرچم های تبلیغاتی دور دوزی بسیار سفت و محکمی می شود که هم به زیبایی پرچم بیفزاید و هم پارچه ساتن نخ کش نشود و از آن محافظت شود. باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که ساتن ها هنگام مواجهه با آب ممکن است لکه دار شوند. حتی طرح هایی که روی ساتن ها نقش می بندند ممکن است پس از شست و شو از بین روند. البته ساتن تنها پارچه ای نیست که شما می توانید در تولید پرچم تبلیغاتی از آن بهره ببرید. پارچه های بنری، کاغذی و … نیز می توانند در این کار کمک کننده باشند.
پرچم ها در سایز های گوناگونی تولید می شوند. یکی از انواع پرچم های تولیدی پرچم رومیزی است. پرچم های رومیزی کوچک و تاثیر گذارند و روی میز کنفرانس ها و سمینار ها قرار می گیرند. هم چنین می توانید از پرچم های رومیزی برای نمایشگاه ها استفاده کنید و آن ها را روی میز پیشخوان قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن لوگو و نام برند خود را به بینندگان دور و نزدیک نمایش دهید. خود پرچم های رو میزی به دو نوع ال وی تی و معمولی تقسیم می شوند. نوع دیگری از پرچم های تبلیغاتی پرچم های اهتراز بزرگی هستند که بسیاری آن ها را دیده ایم. پرچم های اهتراز نسبت به پرچم های رومیزی بسیار بزرگ اند و به راحتی حتی در مسافت های دور نیز دیده می شوند. از پرچم های اهتراز برای جلسات رسمی و اتاق مدیران استفاده می شود. هم چنین در کنفرانس ها و سمینار های برای معرفی و نشان دادن اسپانسر ها یا صاحب برنامه آن ها را به نمایش در می آورند.
اما چرا باید از پرچم ها برای کسب و کار خود استفاده کنیم و دلیل استفاده از آن ها توسط بسیاری از بیزینس های بزرگ چیست؟
برندسازی سازمانی یکی از پرطرفدارترین مباحثیست که کارفرمایان به دنبال آن دست یابی به آن هستند. چرا که برندسازی موجب اعتماد سازی می شود. اعتماد سازی باعث می شود که مشتریان از خدمات شما استفاده کرده و دیگر به سمت رقبا نروند چرا که فقط به شما اعتماد دارند. شاید عجیب به نظر برسد اما بسیاری از مشتریان پس از یکبار خرید از یک بیزینس قابل اعتماد دیگر برای همیشه مشتریان ثابت شما خواهند شد. شاید این موضوع برای شما بسیار خوشحال کننده باشد اما مسئله ای که وجود دارد این است که اعتماد سازی و کیفیت محصولات و خدمات شما آنقدر باید عالی و خشنود کننده باشد تا این اتفاق رخ دهد. داشتن مشتریان ساده در عین حال که راحت است اما پیش زمینه هایی را می خواهد . یکی از پیش زمینه های اساسی که باید انجام دهید تولید اقلام تبلیغاتی مناسب و تشریفاتی برای سازمان خود است. مخصوصا اگر قرار است که در نمایشگاه ها شرکت کنید. شرکت کنندگانی که در نمایشگاه حضور می یابند شما را با رقبایتان مقایسه خواهند کرد. مشتریان هوشمند کسانی را برای کسب خدمات انتخاب می کنند که به بهترین شکل ممکن روی برند سازی و اعتماد سازی خود کار کرده باشند. چرا که برندسازی باعث می شود که شرکت شما توسط مشتریان به رسمیت شناخته شود. اقلام نمایشگاهی می توانند نقش موثری در پیروزی شما در مقابل رقبایتان داشته باشند. اقلام نمایشگاهی مثل پرچم های تبلیغاتی در کنار پاپ آپ های نمایشگاهی و استند های نمایشگاهی نقش خیلی موثری دارند. پرچم های تبلیغاتی رومیزی و اهتراز می توانند زیبایی غیر قابل انکاری را به غرفه نمایشگاهی شما هدیه دهند. همچنین شما می توانید آن ها را در جنس ها و شکل های مختلفی تولید کنید. پرچم های تبلیغاتی می توانند مثل استند های نمایشگاهی روی زمین بایستند و به وظیفه خود عمل کنند و یا اینکه روی دیوار نصب شوند. این چند منظورگی پرچم های تبلیغاتی یکی از بزرگترین مزیت های پرچم هاست.
پرچم تبیلغاتی وسیله ای برای هویت سازی برند شما
هنگامی که می خواستید اولین قدم های خود را برای راه اندازی کسب و کار خود ایفا کنید را به یاد دارید؟ از انتخاب نام مناسب شروع کردید. سپس لوگوی خود را ساختید. مرحله ای که بخش بزرگی از هویت سازی برند شما را ساخت. پس از آن مجموعه خود را با طراحی و چاپ ست اداری کامل کردید. تمام کار هایی که شما در راستای بیزینس و کسب و کار خود انجام دادید را هویت سازی یا برند سازی می گویند. پرچم های تبلیغاتی یکی از اقلامی هستند که در نمایشگاه ها می توانند هویت سازمان و شرکت شما را برای مشتریان یادآوری کنند. اینکه شما یک سازمانید و هر وقت که مشتریان بخواهند می توانند به سمت شما بشتابند تا مشکلشان از طریق شما رفع شود. به گفته کارفرمایان پرچم ها توانستند آن ها را در نمایشگاه های داخلی و بین المللی نسبت به رقبا متمایز کرده و بهترین نتیجه را از نظر اعتبار و فروش برای آن ها مهیا سازند.

دور پرچم ها چگونه طراحی می شوند و چه انواعی دارند؟

پرچم دو رو جیر: پرچم هایی که هستند که با استفاده از پارچه ساتن به صورت دو رو تولید شده اند و از آن جایی که ساتن بسیار در برابر دوخت های خاصی حساس است و ممکن است از بین رود. در نتیجه دور آن ها را به نخ های به خصوصی به وسیله دوخت های بسیار حساسی دور دوزی می کنند. دور دوزی آن ها با پارچه جیر صورت می گیرد که به بهترین شکل ممکن دوخت دور پرچم تبلیغاتی صورت پذیرد.
پرچم های دور لیزری: پرچم های دور لیزری که نسبت به پرچم های دور جیر نیاز به پارچه ای اضافه برای دور دوزی ندارند. آن ها به وسیله لیزر به یک دیگر می چسبند و به بهترین شکل ممکن ظاهر زیبای خود را حفظ می کنند. امروزه پرچم های دور لیزری طرفداران بیش تری نسبت به پرچم های تبلیغاتی دور جیر دارند.
پرچم های تی شکل: پرچم های تبلیغاتی تی شکل پرچم هایی هستند که به وسیله پایه ای تی شکل قد علم کرده و می توان روی آن ها دو پرچم تبلیغاتی پوستر مانندی را بنا کرد. این پرچم های تی شکل خیلی معمول نبوده و می توانند ظاهر غرفه شما را به شکل کاملا منحصر به فردی در آورد.
پرچم های تبلیغاتی چند شاخه ای: پرچم های تبلیغاتی چند شاخه ای می توانند دو پرچم را با محتواهای مختلف یا یکسان را روی یک پایه به احتراز در آورند. این پرچم های تبلیغاتی معمولا به صورت رومیزی و در ابعاد کوچکی ساخته می شوند و نسبت به پرچم های تبلیغاتی یک شاخه ای رومیزی و اهتراز پراکندگی کمتری دارند.

چکیده

یکی از ابزار های تبلیغاتی که می توان در سازمان اقدام کرد استفاده از پرچم های تبلیغاتی می باشد در واقع با استفاده از پرچم های تبلیغاتی نام سازمان خود را معرفی می کنید و این تاثیر به سزایی در جلب اعتماد مشتریان می شود با استفاده از پرچم های تبلیغاتی قابلیت جذب مشتریان بیشتر برای سازمان را فراهم میکند استفاده از پرچم در همایش هایی که توسط سازمان برگزار می شود خاص و منحصر به فرد بودن تان را نشان می دهد و قابلیت برند شدن سازمان برای تان فراهم می شود و به وسیله برندینگ در سطح جامعه شناخته می شوید فروش محصولات تان افزایش می یابد پرچم های تبلیغاتی که در بازار عرضه می شود دارای شکل و طرح های مختلفی می باشد در این مقاله با انوع پرچم های تبلیغاتی آشنا می شویم.

پرچم تبلیغاتی

پرچم های تبلیغاتی در سایز و مدل های مختلفی عرضه می شود مدل هایی که برای پرچم های تبلیغاتی وجود دارد عبارتند از پرچم های اهتزاز، پرچم های رومیزی و پرچم های تشریفاتی در این بخش قصد داریم انواع پرچم ها را شرح دهیم.
پرچم های رومیزی
پرچم های تبلیغاتی نوع دیگری از پرچم های تبلیغاتی می باشد همان طور که از نامش مشخص می باشد این نوع پرچم ها بر روی میز قرار داده می شود در سایز و ابعاد کوچکی هستند و وزن سبکی نیز دارند پرچم های رومیزی خود به چهار دسته دیگر تقسیم می شود به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:
• پرچم رومیزی ساتن
• پرچم رومیزی لیزری
• پرچم رومیزی یادبود
• پرچم رومیزی T
پرچم های تشریفات
پرچم های تشریفات به پرچم هایی گفته می شود که دارای یک پایه ای هستند که این پایه ها به صورت عمودی بر روی سطح زمین قرار داده می شود پرچم های تشریفاتی دارای انواع مختلفی هستند به ترتیب شامل موارد زیر می باشد:
• پرچم تشریفاتی ساتن
• پرچم تشریفاتی جیر
• پرچم تشریفاتی لیزری
پرچم های اهتزاز
دسته ای دیگر از پرچم ها، پرچم های اهتزاز می باشد این نوع از پرچم ها در زمان برگزاری مراسم ها، مسابقات، ورزشگاه ها، فدراسیون ها و… استفاده می شود جنس این نوع پرچم ها از ساتن می باشد به دلیل اینکه پرچم های اهتزاز در اثر وزش باد قرار می گیرد باید از مقاومت خوبی داشته باشد به همین دلیل از پارچه های ساتن ضخیم استفاده می شود که نمای آن پرچم از بین نرود. پرچم های اهتزاز نیز مانند دیگر پرچم ها دارای انواع مختلف پرچم بادبانی و پرچم ساحلی می باشد.
انواع پرچم هایی که توضیح داده شده است را می توانیم به صورت دور دوزی با ریشه یا بدون ریشه در ابعاد مختلف مورد استفاده عموم قرار می گیرد با توجه به انواع پرچم هایی که داریم از پرچم های لیزری به عنوان پرچم تبلیغاتی استفاده می شود.

چاپ پرچم تبلیغاتی

جهت چاپ تبلیغاتی از دو روش چاپ سیلیک و دیجیتال استفاده می شود چاپ سیلیک یک نوع چاپ قدیمی می باشد که از یک شابلون استفاده می شود تا بتوان طرح و رنگ مورد نظر را بتوان بر روی پارچه استفاده شود در واقع برای هر رنگ از یک شابلون استفاده می شود کیفیت بالا از مزیت های چاپ سیلیک می باشد روش چاپ دیگر برای پرچم ها استفاده می شود چاپ دیجیتال می باشد این روش چاپ به دلیل اینکه نصب، را ه اندازی و استفاده از آن آسان هست محبوبیت فراوانی دارد در این روش چاپ ماده چاپی به صورت مستقیم بر روی سطح پارچه قرار می گیرد در ادامه با مزیت های چاپ تبلیغاتی آشنا خواهیم شد.

مزیت های چاپ دیجیتال

• هزینه پایین
• قابلیت استفاده طیف وسیعی از رنگ ها
• انتقال درست تصاویر
• قابلیت سفارشی سازی

مزیت های چاپ سیلیک

• کیفیت بالا
• دوام بالا
• قابلیت چاپ بر روی شیشه، چوب، کاشی و…

جنس پرچم های تبلیغاتی

پارچه هایی که برای پرچم ها استفاده می شود در انواع و مدل های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی برای تولید پرچم از جنس های ساتن و جیر استفاده می شود علاوه بر پارچه های ساتن و جیر می توان از کاغذ هم استفاده کرد که انتخاب جنس پرچم به عهده مشتری می باشد و بر اساس سلیقه مشتری اقدام به طراحی و چاپ پرچم های تبلیغاتی می شود.

پایه پرچم های تبلیغاتی

علاوه بر اینکه باید به جنس پرچم ها توجه داشته باشیم باید بدانیم برای آویزان کردن پرچم به پایه نیاز داریم با استفاده از این میله ها می توان پرچم را آویزان کرد معمولا میله هایی از جنس برنج، استیل و سنگی برای نصب پرچم استفاده می شود ولی برای پرچم های اهتزاز از میله هایی با جنس شیری و خورشیدی مورد استفاده قرار می گیرد.

پرچم های تبلیغاتی در چه سایزی مورد استفاده قرار می گیرد؟

یکی از مواردی که باید در زمان چاپ پرچم های تبلیغاتی به آن توجه داشته باشیم سایز آن می باشد پرچم های تبلیغاتی در ابعاد مختلفی چاپ می شود تعیین ابعاد پرچم های تبلیغاتی توسط مشتری انجام می شود جهت تعیین ابعاد پرچم های تبلیغاتی با توجه به نوع پرچم هایی که داریم انتخاب می شود به عنوان مثال اگر از پرچم های رومیزی می خواهیم استفاده کنیم باید از ابعاد 20*30 استفاده کنیم در صورتی که از پرچم های اهتزاز استفاده می شود باید از ابعاد 150*90 استفاده شود.

مزیت های پرچم های تبلیغاتی

هر سازمانی برای فروش محصولات و خدمات خود نیاز به تبلیغات دارد یکی از روش های تبلیغاتی، استفاده از پرچم های تبلیغاتی می باشد در پرچم های تبلیغاتی المان هایی مانند لوگو و نام سازمان قرار می گیرد استفاده از پرچم های تبلیغاتی فوایدی را برای سازمان در پیش دارد مزیت های استفاده از پرچم های تبلیغاتی شامل موارد زیر می باشد:
برند سازی
هر سازمانی برای فروش خدمات و محصولات خود نیاز به تبلیغات دارد تا بتواند عملکردی موفق در فروش محصولات و خدمات داشته باشد و بتواند مشتریان بیشتری را جذب کنند علاوه بر اینکه می تواند مشتریان بیشتری را جذب کند می تواند نقش مهمی در برند سازی ایفا کند باعث می شود در سطح جامعه شناخته شوند و با توجه به کیفیت خدمات و محصولات نزد مردم زبانزد شود در واقع استفاده از پرچم های تبلیغاتی این مزیت را برای تان فراهم میکند تا زودتر سازمان به هدف نهایی نزدیک تر شود.
تنوع در طرح و رنگ
یکی از مزیت های پرچم های تبلیغاتی استفاده از طرح ها و رنگ های مختلف می باشد که انتخاب طرح و رنگ ها بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می شود.
تنوع سایز پرچم
همان طور که گفتیم پرچم ها را می توانیم در سایز های مختلفی تولید کنیم در واقع یکی از مزیت های پرچم های تبلیغاتی استفاده از ابعاد مختلف توسط تیم تبلیغاتی می باشد و می توان از آن پرچم ها به عنوان پرچم رومیزی استفاده کرد.

نتیجه گیری

پرچم تبلیغاتی به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای فروش محصولات و خدمات سازمان می باشد که می توان فروش بیشتری در محصولات سازمان داشته باشیم علاوه بر فروش محصولات می توان مخاطبان بیشتری را جذب کنند و تعداد مشتریان شان زیاد شوند می توان در برند سازی نقش مهمی را برای سازمان ایفا کند یکی از سوالاتی که در میان مشتریان دیده می شود این است که چگونه می توان برای خرید پرچم تبلیغاتی اقدام کنیم از کجا باید این محصول را سفارش دهیم؟ شرکت طرح ثمین در زمینه چاپ پرچم های تبلیغاتی فعالیت می کند جهت سفارش این محصول می توانید با شماره 09217153044 تماس حاصل فرمایید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟