تولید تیزر تبلیغاتی

تیزر های تبلیغاتی یکی از مهم ترین محتواهای تبلیغاتی هستند که توسط شرکت های کوچک و بزرگ استفاده می شوند. تیزر های تبلیغاتی انواع گوناگونی داشته و از این طریق می توانند نیاز های تبلیغاتی شرکت های مختلف را برطرف سازند. فرقی نمی کند یک سازمان چه خدماتی را ارائه می دهند، تیزر های تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن می توانند مسئولیت تبلیغات آن ها را به دوش بکشند. یکی از انواع تیزر ها، فیلم های صنعتی هستند. فیلم های صنعتی بیش تر توسط شرکت هایی استفاده می شود که خواهان برقراری ارتباطی نزدیک تر با مشتریان و مخاطبین خود هستند. به عبارت دیگر آن ها با نشان دادن فضا و محیط کاری خود، نحوه آماده سازی محصولات از ابتدا تا انتها، نحوه کار کارگران و … باعث ایجاد حس خوشایندی بین مصرف کننده و کالا می شوند.
از انواع دیگر تیزر ها می توان به انیمیشن ها اشاره کرد. از آن جایی که انیمیشن ها جذابیت بسیار بالایی دارند در نتیجه بازدهی تیزر تبلیغاتی را به شدت بالا برده و محبوبیت شرکت تبلیغ کننده را افزایش می دهند. انیمیشن ها از در سرگرمی وارد شده و در نهایت با معرفی خدمات شرکت به بهترین شکل ممکن در یاد مشتریان باقی خواهد ماند. هم چنین هزینه ساخت انیمیشن های تبلیغاتی نسبت به تیزر های صنعتی که نیاز به فیلم برداری دارند نیز کم تر است. چرا که بر عکس فیلم برداری نیازی به هماهنگ سازی و حضور همزمان چند نفر در یک محیط را ندارند. به علاوه اینکه ابزار های انیمیشن سازی ارزان تر از تجهیزات فیلم برداری و نور پردازی است و در نتیجه امکان خسارت رسیدن کم تر خواهد شد.

با این اوصاف با توجه به بازدهی بسیار بالای انیمیشن ها در تبلیغات و نقش آن ها در جذب نگاه بینندگان می توان به این نتیجه رسید که انیمیشن ها اتفاقا گزینه های خوبی برای انتخاب هستند. انیمیشن ها انواع بسیار گوناگونی دارند. برای مثال انیمیشن های دو بعدی انیمیشن هایی هستند که با استفاده از ترفند های مختلف مثل سایه دهی و … به تصویر یک بعدی عمق داده می شود. اما انیمیشن های سه بعدی انیمیشن های بسیار جذاب و پر طرفدار هستند که با استفاده از عمق بخشی به کاراکتر ها و شخصیت های تیزر تبلیغاتی محیط انیمیشن را یک قدم به فضای واقعی نزدیک تر کند.

موشن گرافیک یا انیمیشن

یکی دیگر از تیزر های تبلیغاتی جذاب موشن گرافیک ها هستند. موشن گرافیک ها که از تصاویر و اشکل ساده تشکیل شده اند توانستند با حرکت همین اجزای ساده طرفداران بسیاری کسب کنند. موشن گرافیک ها همانند انیمیشن ها بازدهی بسیار بالایی دارند و برای تیزر های آموزشی، تبلیغاتی و … استفاده می شوند. موشن گرافیک ها انواع گوناگونی دارند و شاخه بسیار وسیعی را تشکیل می دهند. هم چنین آن ها هم مثل انیمیشن ها هزینه تولید بسیار کم تری نسبت به فیلم برداری دارند.
برای اینکه یک تیزر تبلیغاتی بتواند شکل بگیرد دست اندر کاران این فیلم تبلیغاتی باید به بهترین شکل ممکن سناریوی این فیلم کوتاه را آماده سازی کنند. پس از تایید سناریو برنامه ریزی ها برای شروع فیلم برداری یا تولید انیمیشن و موشن گرافیک انجام می شود تا تاریخ نهایی تحویل کار به کارفرما مشخص شود. پس از تدوین فیلم و اصلاح قسمت های مد نظر کارفرما ویدیو انتشار می یابد و تبلیغات آغاز می شود. در نتیجه تیزر های تبلیغاتی یکی از مهم ترین و پر بازده ترین روش های تبلیغاتی هستند که طرفداران بسیار زیادی داشته و بسیاری از شرکت های خلاق و نوپا با استفاده از همین تیزر های تبلیغاتی توانستند توجهات بسیاری را به خود جلب کنند و درآمدشان چندین برابر شود.

برای ساخت بهترین تیزر های تبلیغاتی با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟