طراحی و ساخت انواع وب سایت

با گسترش اینترنت و استفاده از آن به صورت روزانه بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ به دنبال راهی برای جذب مشتریان از طریق دنیای مجازی هستند. راه های کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد و متنوع است اما بیش تر کسب و کار ها از طریق خرید دامنه و ساخت سایت اختصاصی و شبکه های مجازی به کسب درآمد و بازاریابی می پردازند فروش در اینترنت به موضوعی تبدیل شده است که اگر کسب و کاری نتواند از این طریق به کسب درآمد بپردازد به راحتی از سایر رقبای خود عقب می ماند.

قیمت طراحی وب سایت

هزینه طراحی سایت بسیار متنوع است. اما کیفیت نهایی سایت هایی که با هزینه کمی ساخته شده اند با سایت های دیگر بسیار متفاوت است. یکی از تفاوت ها در قالب اختصاصی آن هاست. سایت هایی که با هزینه بیش تری ساخته شده اند کیفیت بیش تری داشته و قالب اختصاصی برای آن ها به کار برده شده است. به این معنی که طراح بر اساس نیاز های خاص هر کسب و کاری قالبی اختصاصی و پیشرفته طراحی کرده که نیاز مشتریان همان کسب و کار را بر طرف می سازد.

اما استفاده از قالب های آماده می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. نکته اول این است که این قالب ها به روز نبوده و نمی تواند نیاز های روز کارفرمایان را برطرف سازد. هم چنین معمولا نمی توان به این قالب ها ویژگی های جدیدی را اضافه کرد چرا که قابلیت های آن ها مخصوص به زمان گذشته است. در نتیجه یک کسب و کار نوپا در فضای مجازی هنگام انتخاب طراح برای سایت خود باید به این نکات توجه ویژه ای داشته باشد تا بعد ها سایت به مشکل برنخورد.

مراحل شروع طراحی وب سایت

در سفارش طراحی سایت در قدم اول باید دامنه ای به نام شرکت خریداری شود. نام این دامنه بهتر است کوتاه و مختصر باشد تا راحت تر در ذهن مشتریان باقی بماند. هم چنین در کنار دامنه باید هاست نیز خریداری شود. هاست فضایی است که می توان در آن محتوای متنی، ویدیویی و تصویری را قرار داد. برای اینکه بتوان محتواهای زیادی در سایتمان قرار دهیم به حجم زیادی از هاست نیاز داریم. با استفاده از یک سایت قدرتمند می توانیم در بین مشتریان خود اعتبار بالایی کسب کنیم.

هم چنین با بهبود سازی سئو می توانیم در نتایج جست و جوی گوگل رتبه اول را کسب کنیم. سئو یا بهینه سازی موتور جست و جو گر گوگل کاری تخصصی است که می تواند درآمد شما را از سایت چندین برابر کند. با استفاده از همین سئوی مناسب می توانیم رقبای خود را به بهترین شیوه ممکن کنار زده و افزایش فروش داشته باشیم.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

یکی از مهم ترین دلایلی که مشتریان به سایت هایی که می بینند اعتماد کرده و از آن ها خرید می کنند طراحی گرافیکی سایت است. برای اینکه بتوان روی برند سازی شرکت کار کرد بهتر است در طراحی سایت از رنگ های سازمانی استفاده کرد. برای مثال اگر رنگ سازمانی کسب و کارتان به رنگ قرمز است در طراحی سایت نیز از رنگ قرمز استفاده شود. هم چنین طراحی گرافیکی سایت باید در عین جذابیت بالایی که دارد سادگی خود را نیز حفظ کند. چرا که کاربران سایت دوست ندارند روند خرید بسیار پیچیده باشد.

پس از اینکه یک سایت فروشگاهی آماده شد در اولین قدم ها باید اقدام به دریافت ای نماد کرد. ای نماد مجوزی است که به سایت های فروشگاهی داده می شود و باید توسط صاحب اصلی سایت گرفته شود. با گرفتن ای نماد می توان در میان مخاطبین سایت به اعتبار بسیار بالایی دست پیدا کرد و به بهترین شکل ممکن اعتماد کاربران را برای خرید از سایت به دست آورد.

برای دریافت مشاوره طراحی سایت با مشاورین مجرب ما در ارتباط باشید.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟