شرکت طرح ثمین به همراه تیم مجرب خود در صدد است که از تمامی مواضع تبلیغاتی و فروش کسب و کار شما پشتیبانی کند. ما معتقدیم که هیچ چیز غیر ممکن نیست و نخواهد بود و با کمی خلاقیت، تجربه و همت می توان به بالاترین درجه رسید. طرح ثمین با ارائه برنامه ای اختصاصی برای تبلیغات برند شما، تصمیماتی تخصصی خواهد گرفت چرا که معتقد است برای تبلیغات هیچ اصول یکسانی وجود ندارد و باید برای هر کسب و کاری یک کمپین تبلیغاتی خاص را اجرا کرد.

چرا طرح ثمین؟

مجموعه مجرب طرح ثمین معتقد است که در مقامی است که باید دانش خود را به صورت روزانه به روز رسانی کند تا بتواند در جلسات مشاوره که در فضای کاملا دوستانه ای برگزار می شود بهترین توصیه ها را به مدیران ارشد کسب و کارهای کوچک و بزرگ دهد تا آن ها تصمیمات سرنوشت سازی را برای پیشرفت و توسعه شرکت خود بگیرند. مشاوران مجرب ما پیشرفت شما را زیر سایه توصیه خود تضمین می کنند.
ما پیش از ارائه هرگونه پیشنهادی تمام جوانب کسب و کار شما را می سنجیم. اینکه در حال حاضر در چه جایگاهی قرار دارید و در نهایت به دنبال چه جایگاهی می گردید، چه ابزار هایی برای خواسته شما در دنیای تبلیغات موجود است، رقبای شما در چه جایگاهی هستند و چه روش های تبلیغاتی برای رسیدن به چنین جایگاهی انجام داده اند، همگی بررسی خواهد شد.
تیم مجرب طرح ثمین با در نظر داشتن اخلاق حرفه ای، دوره های آموزشی و مشاوره ای بسیار مطلوبی را در زمینه سئو، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، برندسازی شخصی و … را برای شما مهیا می کند.
ما با کسب اعتماد مشتریانمان برای دریافت خدمات بیش تر، توانستیم اعتبارمان را افزایش دهیم و مسئولیت این امر مهم را بر دوشمان حس می کنیم تا به بهترین شیوه ممکن موجب پیشرفت شما شویم.

اهداف طرح ثمین

یکی از مهم ترین اهداف مجموعه طرح ثمین باز کردن گره های فکری شما برای پیشرفت است. بسیاری از مدیران از آنجایی که خود در داخل سازمان مشغول به کار هستند نمی توانند وجود این گره را حس کنند. ما با کند و کاو در سازمان و زیر نظر گرفتن آن از نظر مالی و فروش، به دنبال جدید ترین روش های بهینه سازی سازمانی هستیم تا بتوانیم این گره های فکری را حل و فصل کرده و به بهترین نحو ممکن در جا زدن فکری را از بین ببریم.

شعار طرح ثمین این است:
ما شعار نمی دهیم عمل می کنیم.

و عمل در حقیقت همان چیزی بود که توانست ما را به عنوان یکی از برجسته ترین کانون های تبلیغاتی ایران معرفی سازد.
صداقت در کار تیم طرح ثمین حرف اول را می زند. ما با بهترین روش های نظر سنجی از مشتریان توانستیم نواقصمان را هرچند کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن بر طرف سازیم تا بتوانیم در کنار شما عزیزان به افزایش فروش و سود دهی بیشتر برای شما دست پیدا کنیم.
یکی از ارزش هایی که ما به دنبال آنیم کیفیت است. به باور ما کاری که انجام می دهیم باید به بهترین کیفیت ممکن صورت پذیرد تا مشتریان بتوانند بهترین استفاده را از خدمات ما داشته باشند. هدف ما موفقیت شما با استفاده از سایتیست که برای شما راه اندازی و کمپین های تبلیغاتی که برای شما برنامه ریزی می کنیم. طرح ثمین با داشتن کادری مجرب در زمینه طراحی سایت و طراحی گرافیک تیمی قوی و قدرتمند برای دستیابی شما به هدفتان است تا با بهترین روش ممکن بتوانید سایت خود را جزو اولین ها از نظر رتبه بندی قرار دهید.
تیم حرفه ای و قابل اطمینان طرح ثمین پیش از اجرای پروژه طراحی سایت شما برنامه ریزی زمانی و مالی را انجام داده و طبق خواسته های شما بهترین کیفیت را به شما پیشنهاد خواهد داد. ما با مدیریت پروژه ها به روشی کاملا حرفه ای و با توجه به کوچکترین جزئیات، سفارش های شما را در زمان بندی های دقیقی که از پیش انجام داده ایم به بهترین نحو ممکن انجام می دهیم.
خوش قولی در ارائه خدمات به شما یکی از اهداف ارزشمند تیم طرح ثمین است و تمام سعی و تلاش خود را می کند تا به این ارزش خود به بهترین شیوه ممکن پایبند باشد.
تیم طرح ثمین در فضایی کاملا دوستانه به شما عزیزان مشاوره سئو، طراحی سایت، افزایش فروش و … می دهد.
ما برای شما و برند شخصی یا سازمانی شما ارزش آفرینی می کنیم. ارزش چیزیست که می تواند به راحتی به دست آید اما برای دستیابی به آن روش ها و نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشوند شاید دستیابی به این مهم صورت نیابد. تیم مشاوران ما آماده خدمت رسانی به شما با ارائه بهترین خدمات هستند.
اگر می خواهید در گوگل نفر اول باشید و نسبت به رقبای خود برتری یابید می توانید هم چون کسانی که قبلا به ما اعتماد کرده اند و نتیجه کارشان درخشان است به ما اعتماد کنید.

با طرح ثمین رتبه یک گوگل در دستان شماست.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟