طراحی پاپ آپ نمایشگاهی

حضور پر رنگ در نمایشگاه های مختلف برای سازمان ها و شرکت ها بسیار اساسی و مهم است چرا که در این نمایشگاه ها به خوبی معرفی شده و رقبای خود را بررسی می کنند. در اینجا اقلام نمایشگاهی نقش پر رنگی را ایفا می کنند. اقلامی همچون استند های تبلیغاتی، بروشور ها و در نهایت پاپ آپ های نمایشگاهی.
تزئین و اجاره غرفه ها هزینه بسیاری از شرکت ها کسر می کنند و بسیار پر دردسرند. در نتیجه شرکت ها همواره به دنبال راهی برای ساده کردن کار خود در نمایشگاه های بین المللی و استانی بوده اند. پاپ آپ های نمایشگاهی یکی از بهترین راه حل ها برای این شرکت ها هستند. آن ها سازه های از پیش آماده شده ای هستند که به راحتی برپا شده و مورد استفاده واقع شوند. آن ها هزینه های بسیاری را کاهش داده و زمان کمی برای برپایی از شما می گیرند. پاپ آپ های نمایشگاهی زیبایی خاصی را به غرفه های شما می بخشند و مشتریان بسیاری را به سمت غرفه شما می کشانند.
بهتر است از پاپ آپ های نمایشگاهی در غرفه های بزرگ استفاده کنید چرا که از این طریق می توانید بازدهی آن ها را چندین برابر کنید. در غرفه های کوچک بهتر است به جای استفاده از پاپ آپ های نمایشگاهی بزرگ از استند های تبلیغاتی استفاده کرد تا مشتریان بیش تری را به سمت خود جذب کنید. آن ها بسیار سبک بوده و به راحتی می توانند جا به جا شوند. معمولا به همراه آن ها کیفی وجود دارد که می توان ساختار پاپ آپ را درون آن جای داد چرا که پاپ آپ ها قابلیت تا شدن را هم دارند.
پاپ آپ ها برای اینکه بتوانند بازدهی خود را به حداکثر برسانند چراغ هایی برای نورپردازی درون آن ها تعبیه می شوند که کمک می کنند محتوای آن ها در شب نیز دیده شده و به زیبایی کار می افراید.
در ادامه بیش تر به مزایای پاپ آپ نمایشگاهی می پردازیم
1) آن ها سبک اند: همان طور که پیش تر گفته شد پاپ آپ های نمایشگاهی بسیار سبک بوده و به راحتی می توان آن ها را فواصل طولانی جا به جا کرد. این ویژگی بسیاری از هزینه های اضافی و کمر شکن حمل و نقل و جا به جایی را از بین خواهد برد و می توانید سرمایه خود را پس انداز کنید.
2) پاپ آپ های نمایشگاهی به راحتی نصب می شود: نصب و آماده سازی آن ها فقط چند دقیقه طول می کشد. کار با آن ها بسیار راحت بوده و به خاطر همین یکی از بهترین انتخاب ها در تبلیغات نمایشگاهی هستند.
3) آن ها بسیار ماندگارند: آن ها پایدار بوده و بسیار محکم هستند. اگر ضربه ببینند آسیب جدی ندیده و می توانند برای سالیان بسیاری در کنار شما بمانند و به شرکت خدمت رسانی کنند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها طرفداران همیشگی پاپ آپ ها بوده و آن ها را یکی از اصل های اساسی تزئینات غرفه شان می دانند.
4) پاپ آپ های نمایشگاهی مشتریان بیش تری را به سمت خود می کشانند: پاپ آپ های نمایشگاهی بسیار وسیع بوده و پیام تبلیغاتی شما را به راحتی به مخاطبان خود منتقل می کند. مشتریان از بین این همه شرکت دوست دارند با سازمانی برخورد داشته باشند که خدماتشان را به آن ها ارائه می دهد نه اینکه گوشه ای بنشینند تا انتخاب شوند. پاپ آپ های نمایشگاهی انتخاب خوبی برای جلب مشتریان بیش تر است. آن ها حتی از راه بسیار دور نیز قابل مشاهده بوده و کنجکاوی مشتریان احتمالی شما را بر می انگیزند. پاپ آپ های نمایشگاهی باعث می شوند که مشتریان احتمالی که قبلا به شما کاملا بی توجه بودند این بار بیش تر از پیش به سمت شما جلب شده و حتی شما را به دیگران معرفی کنند. همان طور که می دانید تبلیغات دهان به دهان یکی از تاثیرگذار ترین انواع تبلیغات است.
برای طراحی پاپ آپ نمایشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟
پاپ آپ ها از آن جایی که اقلام تبلیغاتی بزرگی هستند باید در طراحی آن ها به نقطه برششان توجه کرد. نباید محتوای مهمتان را در نزدیکی قسمت برش قرار دهید چرا که ممکن است در چاپ خانه برش خورده و حذف شوند.
در طراحی پاپ آپ های نمایشگاهی سعی کنید لوگو و شعار خود را در آن بگنجانید. چرا که یکی از وظایف پاپ آپ های نمایشگاهی برند سازی برای سازمان است.
تا جای ممکن در طراحی پاپ آپ های نمایشگاهی از رنگ سازمانی خود الهام بگیرید و رنگ های زیادی را در بنر خود جایگذاری نکنید. با محدود کردن رنگ های مصرفی به رنگ سازمانی می توانید لطف بسیار بزرگی به برند سازی سازمانتان بکنید.
سعی کنید در طراحی پاپ آپ استند از تصاویر جذاب و با کیفیت استفاده کنید چرا که کیفیت بالای تصاویر پیش بینی کننده کیفیت بالای خدمات شماست. جذابیت بصری یکی از مواردیست که باید در پاپ آپ های نمایشگاهی لحاظ شود تا بتواند مشتریان بیش تری را به سمت خود جلب کند. هم چنین توجه داشته باشید که پاپ آپ های نمایشگاهی از آن جایی که بسیار ماندگارند و قرار است چند سالی در کنار شما باقی بمانند در نتیجه طراحی آن ها باید به صورتی باشد که در گذر زمان از مد نیفتاده و بتوان برای مدت زمان بیش تری از آن ها استفاده کرد.
مسئله دیگری که باید به آن دقت کنید زبان نوشتاری داخل پاپ آپ است. اگر شما می خواهید در نمایشگاه های بین المللی حاضر شوید به یاد داشته باشید که متون پارسی نمی تواند مخاطبان انگلیسی زبان و بین المللی را به خود جلب کند. آن ها نه تنها به شما جذب نشده بلکه از شما دوری نیز خواهند کرد. چرا که آن ها مفهوم نوشته ها را متوحه نخواهند شد. بنابراین بهتر است برای طراحی پاپ آپ هایی که در نمایشگاه های خارجی به نمایش در می آیند از متون انگلیسی و یا عربی استفاده کرد. می توان این سه زبان را با هم درون پاپ آپ نمایشگاهی به کار برد و یا اینکه برای هر کدام به صورت جداگانه پاپ آپ تهیه کرد که ما گزینه دوم را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که اگر در پاپ آپ های نمایشگاهی متون زیادی گنجانده شوند از جذابیت بصری می کاهد و باعث آشفتگی می شود.
طراحی پاپ آپ نمایشگاهی کسب آنلاین
طراحی پاپ آپ نمایشگاهی فروشگاه دجاوو
طراحی پاپ آپ نمایشگاهی نشر تیرگان

انواع پاپ آپ ها

پاپ آپ نمایشگاهی منحنی
پاپ آپ های نمایشگاهی منحنی جلوه بصری بسیار جذابی داشته و به غرفه شما زیبایی می بخشند. آن ها به خاطر منحنی که درون ساختار خود دارند چشم ها را روی خود قفل کرده و کنجکاوی بسیاری را بر می انگیزند. پاپ آپ های نمایشگاهی منحنی یکی از دلایلی هستند که افراد برای دیدن محتوای آن ها دوباره بر می گردند.
پاپ آپ نمایشگاهی تخت
پاپ آپ های نمایشگاهی تخت در ابعاد بسیار بزرگی تولید شده و اگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند همانند دیوار و پارتیشن عمل می کنند. آن ها می توانند بین شما و رقبایتان تمایز ایجاد کنند و برگ برنده ای در دستان شما باشند چرا که با داشتن آن ها می توانید به بهترین نحو ممکن مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانید. از آن جایی که این پاپ آپ های نمایشگاهی تخت هستند نسبت به پاپ آپ نمایشگاهی منحنی جای کم تری می گیرند.
پاپ آپ اینترنتی
زمانی که شما وارد سایتی می شوید با تبلیغ های گوناگونی مواجه خواهید شد و این شاید برای شما مسئله بسیار جذابی نباشد، اما در حقیقت پاپ آپ های اینترنتی یکی از بهترین انواع تبلیغات اینترنتی بوده و کلیک های زیادی روی آن ها صورت می گیرد. با کلیک بر روی آن ها به سایت مقصد راهنمایی شده و می توانید به راحتی از خدمات سایت ها استفاده کنید. پاپ آپ های اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارهایی است که به صورت اینترنتی مشغول به کسب درآمد هستند. برای مثال شرکت دیجیکالا از پاپ آپ های اینترنتی به صورت وسیعی استفاده می کند.

پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ نمایشگاهی یا استند پاپ آپ نمایشگاهی به عنوان یکی از اقلام نمایشگاهی استفاده می شود که در آن محتوای تبلیغاتی تان قرار داده می شود از نظر ظاهر این پاپ های نمایشگاهی دارای ابعاد بزرگ و کوچک و متوسط هستند که در آن می توان محتوای تبلیغاتی شما قرار گیرد محتوای تبلیغاتی که در استند ها پاپ آپ قرار داده می شود شامل لوگو، نام سازمان و محصولات تان می باشد تفاوتی که پاپ های نمایشگاهی نسبت به اقلام نمایشگاهی دیگر دارد دارای جنس آلومینیوم می باشد که توسط خط کش های مگنتی به هم متصل می شوند این نوع اقلام نمایشگاهی دارای یک صفحه بزرگ می باشد که مخاطبان به راحتی می توانند محتوای تبلیغاتی تان را ببینند یکی از عواملی که باعث می شود به راحتی طرح تبلیغاتی تان مورد توجه مخاطب قرار گیرد استفاده از پروژکتور می باشد که می توان با استفاده از نور پردازی هایی که انجام می شود طرح تبلیغاتی شما به راحتی برای مخاطبان قابل رویت می باشد.

کاربرد

پاپ های نمایشگاهی در غرفه های نمایشگاه، سمینار ها، در همایش های خبری استفاده می شود یکی دیگر از موارد مورد استفاده پاپ های نمایشگاهی برای بازاریابی محصولات سازمان می باشد و برای جدا سازی دو فضا می توان از پاپ های نمایشگاهی استفاده کرد.

انواع پاپ آپ

در این بخش از مقاله قصد داریم انواع پاپ آپ ها را بررسی کنیم به طور کلی پاپ آپ ها به دو دسته تقسیم می شود.
پاپ آپ های صاف
پاپ آپ های صاف همان طور که نامشان مشخص است دارای سطح صاف یا تخت می باشد.
پاپ آپ های منحنی
دسته دیگر از پاپ آپ ها، پاپ آپ های منحنی می باشد سطح این پاپ آپ های منحنی به شکل منحنی و مقعر می باشد.

مزیت های استند پاپ آپ

• هزینه پایین
• مقاومت بالا
• فضای کمی را اشغال می کند
• قابلیت خرید پروژکتور و هارد دیسک
• گارانتی
• قابلیت سفارش استند های پاپ در ابعاد مختلف
• نصب آسان
• قابل شستشو

ابعاد پاپ آپ های نمایشگاهی

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد پاپ های نمایشگاهی در ابعاد مختلفی طراحی می شوند در این بخش از مقاله قصد داریم که انواع مختلف پاپ آپ های نمایشگاهی را مطرح کنیم.
استند های پاپ آپ نمایشگاهی در سایز های مختلف 230*85،230*162، 230*234،230*300 و 230*350 طراحی می شود با توجه به سایزی که برای پاپ های نمایشگاهی باید در نظر گرفته شود هر کدام از این ابعاد وزنی دارد.

مزیت های استند های نمایشگاهی

• قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی(in door ,out door)
• استفاده دو طرفه از استند
• هزینه پایین
• نصب سریع و راحت
• قابلیت حمل و نقل آسان
• قابلیت حمل و نقل آسان
• قابلیت تعویض طرح گرافیکی
• امکان تغییر ارتفاع و عرض
• تنوع در ابعاد طراحی

اصول طراحی پاپ های نمایشگاهی

زمانی که می خواهید پاپ های نمایشگاهی را طراحی کنید باید به این نکته توجه کنید که در چه محیطی باید پاپ های نمایشگاهی قرار داده شود باید مشخص کنیم که پاپ های نمایشگاهی در محیط باز یا محیط بسته می خواهد قرار بگیرد بر اساس نوع محیطی که انتخاب می کنید می توان جنس پاپ های نمایشگاهی را انتخاب کنیم.
یکی از نکاتی باید در زمان طراحی پاپ های نمایشگاهی توجه کرد انتخاب نوع و اندازه فونت می باشد در طراحی باید از سایز و فونتی استفاده شود که مخاطب به راحتی بتواند آن را بخواند نه خیلی ریز باشد که نتوان آن را خواند و نه خیلی در شت باشد که جلوه بصری خود را از دست بدهد. استفاده از سایز مناسب برای فونت ها یکی دیگر از عوامل جذب مخاطب می باشد و باعث می شود تعداد مشتریان تان افزایش یابد.
در زمان طراحی پاپ آپ های نمایشگاهی یکی دیگر از عواملی که باعث می شود مخاطبان بیشتری را جذب کنید درج اطلاعاتی مانند راه های ارتباط با سازمان تان مانند شماره تماس، آدرس، شبکه های اجتماعی می باشد.
برای طراح پاپ های نمایشگاهی باید از المان های طراحی مانند رنگ، تصویر، فونت و… برای ایجاد جلوه بصری استفاده کرد در طراحی می توان از رنگ های ترکیبی استفاده کرد می توان رنگی که برای طراحی استفاده می شود با تم سازمانی هماهنگی داشته باشد برای استفاده از تصاویر باید حتما به این نکته توجه شود که از تصاویر با کیفیت بالا استفاده شود توجه به المان های طراحی می توان جلوه بصری مناسبی ایجاد کرد.
در زمان طراحی پاپ های نمایشگاهی یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم سادگی در طرح می باشد می توانید یک قسمت از فضا را به تصویر و نوشته اختصاص دهید ولی باید فضا هایی هم خالی بگذارید طرحی که برای پاپ های نمایشگاهی به کار می برید نباید بیش از اندازه شلوغ باشد شلوغی زیاد مخاطبی را جذب نخواهد کرد.
پاسخ به سوالات مشتریان از موارد مهم در طراحی پاپ های نمایشگاهی می باشد باید استند های پاپ نمایشگاهی را به گونه ای طراحی شود به سوالاتی که ممکن است مشتریان در ذهنشان به وجود آید پاسخ داده شود این سوالات می تواند در مورد محصولات، خدمات سازمان باشد که باید طراحی را به گونه ای انجام شود که به تمام سوالات مشتریان پاسخ داده شود.
توجه به ابعاد یکی از نکات مهم در طراحی استند نمایشگاهی می باشد در زمان طراحی باید توجه کنیم که استند نمایشگاهی مان قرار است در چه نوع سایزی طراحی شود زمانی که اقدام به چاپ می شود معمولا ابعاد چاپ پاپ آپ نسبت به طراحی آن بزرگتر بوده است بنابراین بهتر است بخش های مهم طراحی که حاوی اطلاعات مهم مانند محصولات است را در وسط استند قرار داده شود تا محتوای تبلیغاتی سازمان به راحتی برای مخاطبان نمایش داده شود.
استقرار استند های نمایشگاهی یکی دیگر از مواردی است که باید به توجه شود استند نمایشگاهی که طراحی آن را انجام دادید اگر قرار است در یک نمایشگاه بین المللی استقرار یابد می توانید آن استند نمایشگاهی را به زبان های فارسی و انگلیسی طراحی کنید تا بتوانید علاوه بر مخاطبان فارسی زبان، مخاطبان بین المللی هم جذب کنید و سازمان بیشتر شناخته شود.
زمانی که طراحی به اتمام رسید باید آن طرح را برای مشتری ارسال کنیم یا یک جلسه ای را برگزار کنیم تا مشتری طرح را بررسی کند اگر طرح نیاز به تغییراتی داشت آن تغییرات را اعمال کنیم سپس وارد مرحله چاپ شویم برای ارسال فایل به مشتری معمولا از فرمت های jpeg , tiff استفاده می شود.
نکته آخر در زمان طراحی ارسال فایل برای چاپ می باشد برای ارسال می توان از فایل هایی با فرمت pdf استفاده کرد با ارسال این فایل برای بخش چاپ می توان کار های مربوط به چاپ ار انجام دهید .

چاپ پاپ آپ

بعد از اتمام مرحله طراحی وارد مرحله چاپ می شویم در این مرحله باید دقت بسیار زیادی شود زیرا اگر اشتباهی در زمان چاپ رخ دهد به هیچ عنوان قابل جبران نخواهد بود و باید دوباره عملیات چاپ انجام شود برای چاپ پاپ آپ نکاتی وجود که با رعایت این نکات می توان از اشتباهاتی که ممکن است در زمان طراحی رخ دهد جلو گیری کرد.
جنس
برای اینکه اقدام به چاپ کنیم باید به جنس چاپ پاپ توجه داشته باشیم تا به راحتی قابلیت ایستادن را داشته باشد برای چاپ می توانیم از جنس کوتد با لمینت گرم به صورت مات یا براق استفاده کرد.
سایز
سایز یکی از موارد مهم در زمان چاپ می باشد باید سایز استند های نمایشگاهی پاپ را به صورت دقیق بررسی شود و سپس اقدام به چاپ کرد زیرا کوچکترین تغییری در سایز جبران آن خطا غیر ممکن می باشد باید مرحله چاپ دوباره انجام شود.
چاپ اوت در
همان طور که قبلا در بخش طراحی استند به آن اشاره شد باید استند های نمایشگاهی را به گونه ای طراحی کرد که دارای جلوه بصری باشد تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند در زمان چاپ هم برای اینکه استند از جلوه بصری مناسبی برخوردار باشد بهتر است از دستگاه چاپ این دور استفاده کنند به جای چاپ اوت دور
کیفیت
در زمان چاپ باید به کیفیت چاپ و نوع موادی که برای چاپ استفاده می شود توجه شود اگر کیفیت موادی که برای چاپ استفاده می شود بالا باشد ماندگاری طرح تان هم بیشتر می شود ولی اگر در زمان چاپ از موادی استفاده کنید که کیفیت خوبی نداشته باشند بعد از یک مدتی طرح استند تان ، رنگ هایی که استفاده کردید از بین می رود.

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟